luni, 25 august 2014

Infidelitatea

Ce mă irită oamenii care se cred fideli dar înșeală cu cuvîntul sau chiar cu trupul. Detest promisiunile de genul: ”vom fi pe vecie împreună”; ”te iubesc doar pe tine”, fix și te înșeală cu alta. Eu nu tolerez minciuna și mi se pare mizer de a înșela pe cl cu care declari iubire. Cît de porc trebuie să fii și nesimțit, de a te juca cu mai multe? Sau o faci pentru a o compara pe iubita? Serios dar nu e ea cea mai bună, cea mai frumoasă, de aia ești cu ea, nu?  După mine dacă ești cu cineva nu poți să te gîndești la altcineva. Cum poți să-ți pui la încercare sentimentele tale și să le pui pe o balanță cu nevoia de a face sex. Mă bărbați, voi vă auziți? Cînd veniți și cereți iertare pentru asta? ” Am înțeles ce prost sunt, am făcut-o că nu gîndeam limpede, m-a sedus, nu mă lăsa, căci ești cea mai bună”. Fiți rog eu serioși, nu te-a mulțumit aia și de aceea te întorci ca la un refugiu? De parcă ți-ai luat 3 tîrfe și hai să vedem cine-i mai bună. Vă jucați cu sufletele oamenilor, nu sesizați cît de tare doare să știi că a mai atins una, o alinta la fel, îi spunea dulcegături și o mîngîia fără vrio remușcare. Faptul că s-a întors îți demonstrează nu că te iubește, în ceea ce vrei să crezi tu, ci că nu e cel ce poate să fie sincer și capabil de a pleca fără a mai aminti de el și de ”iubirea lui”. 
Și cît de acru e să știi asta dar să te țină lîngă el, să nu-ți dea voie să pleci. Te forțează! Pentru ce? Fii cu alta dacă asta nu e potrivită! Vrei să înșeli, te simți tentat de acea senzație? Înșeală te pe tine, și las-o înainte s-o folosești. Și femeile care iartă, trăți cu iluzia că va trece și ve-ți uita, nu, cu siguranță nu în această viață! Și pregătițivă moral de a fi înșelate permanent și de a trăi cu acea senzație că nu îți este fidel. Ve-ți trăi fără încredere și respect, iar fără asta iubirea voarstă temelie nu are, și se prăbușește și de la soare. Luați-vă adio de la fericire și iubire și salutați regretele ,decepțiile,  lacrimile și suferințele, complexele. Asta alegeți cînd iertați și credeți orbește într-o schimbare. Vă călcați demnitatea-n picioare și deveniți protagoniștii unor filme de groază. Succes!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu