duminică, 24 august 2014

Un nou început

Vreau să încep un nou blog, bazat pe critică, voi critica atitudinile oamenilor față de lucruri pe care le văd eu anormale. Ceva nou, pentru că chiar dacă sunt un critic destul de dur, căci ajung să mă autocritic, îmi va fi destul de greu să duc acest blog. Prin el încerc să demonstrez că pot schimba ceva în lume și în țară, dacă vreau-pot. Defapt sunt încă naivă și vreau să cred în asta, că pot schimba ceva. Sper ca început acesta să ajute pe cineva și să pot convinge pe cineva care poate are un comportament inadecvat într-o situație, să se poată decide și corecta. Am emoții de parcă aș fi la primul meu examen și mă tem ca emoțiile să nu-mi joace festa ca să nu-l trec cu brio. Sper la înțelegere și la critici constructive și argumentate, căci argumentul îl face pe om tare și încrezut. Încrezut că are dreptatea de partea lui. Am speranțe mari la acest blog, căci chiar dacă nu mii frică de nimic, mă învăluie o teamă să nu fiu corect înțeleasă. Defapt, nu, nu mă tem. Sunt destul de cerebrală și cred că mă voi discurca. Felicitări mie cu un nou început, sper ca sfîrșitul acestui început să fie prea departe de al ajunge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu